דולגופיאט - אושרת קוטלר, המתעמל עם השם ה"משונה" ישראלי לא פחות ממך ... / אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

דולגופיאט - אושרת קוטלר, המתעמל עם השם ה"משונה" ישראלי לא פחות ממך ... / אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

התעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגביע העולם ...
התעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגביע העולם ... from img.wcdn.co.il
לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat.

בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין.

דולגופיאט רוצה פודיום נוסף באליפות אירופה
דולגופיאט רוצה פודיום נוסף באליפות אירופה from ynet-images1.yit.co.il
דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה:

הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ.

התעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגביע העולם ...
התעמלות: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגביע העולם ... from img.wcdn.co.il
ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט:

ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:

היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook